LT EN
prosumeris aktyvus, ieškantis informacijos ir reiklus vartotojas, besidomintis rinkos naujovėmis, darantis įtaką kitų vartotojų nuomonei
Originalo forma prosumer

Vartosenos pavyzdžiai

„Prosumeriai" – taip naujos kartos proaktyvius vartotojus vadina reklamos agentūrų, įmonių rinkodaros ir komercijos skyrių darbuotojai. Paaiškiname, kaip atsirado ši sąvoka, kuri dar neturi lietuviško atitikmens. eversus.lt inf. 2006.

Iniciatyviausi ir energingiausi vadovai yra tie, kurie sugeba pirmi pastebėti į rinką tik ateinančias tendencijas. [...] Tokie vadovai patenka į itin aktyvių naujosios kanos vartotojų, vadinamų „prosumeriais" kategoriją. „Pro-sumeriai" - vartotojai, pastebintys tendencijas, kurios rinkoje įsivyraus tik po daugiau nei pusmečio. „Prosumeriai" - iniciatyvesni ir veiklesni vadovai, nes pirmieji pastebi ir išnaudoja geriausias progas rinkoje. „Prosumeriai" visose 13 situacijų savo įžvalgomis pralenkė kitus. Veidas 2007.

Euro RSCG Worldwide įžvelgė, kad šie itin aktyvūs vartotojai, prosumeriai, atveda į rinką naujas tendencijas, todėl jie skambiai pavadinami neapmokamais prekių ženklų pranašais („brand evangelist"). intern. inf. 2007.

Ketvirtadienį buvo pristatyti pirmieji proaktyvių vartotojų – prosumerių – tyrimų rezultatai Lietuvoje. Tyrimas atskleidė, kad prosumerių nuomonė ir elgsena skiriasi nuo kitų Lietuvos vartotojų. Delfi.lt inf. 2011.

Lietuvos „prosumeriai" tiki ekonomikos gerėjimu [antraštė] Alfa.lt inf. 2011.

Įrašų tematika ‘AŠ - prosumeris ’ [antraštė] intern. kom. 2012.