multimodalus | apimantis dvi ar daugiau (pvz., transporto) rūšių |
Originalo forma | multimodal |
Kitos formos | multimodalinis |
Atitikmenys | daugiarūšis |
Susiję žodžiai | intermodalumas, intermodalus, modalus, multifrisbis, multimodalumas |
Vartosenos pavyzdžiai
Lietuvos teritorijos strateginę svarbą Baltijos jūros regione patvirtina ją kertantys prioritetiniai tarptautiniai transporto koridoriai:
· I Kretos multimodalinis automobilių transporto koridorius, arba Via Baltica (Helsinkis-Talinas-Ryga-Kaunas-Varšuva),
· I A Kretos multimodalinis automobilių transporto koridorius, arba Via Hanseatica (Ryga-Karaliaučius-Gdanskas). Žin. 2002, Nr. 110-4852, LRS nutarimas.
Plėtojamas Klaipėdos uostas, didėja jo konkurencingumas tarp kitų rytinės Baltijos uostų, atsiranda didesnės galimybės naudoti ekologiškai švaresnį vandens transportą, plėtoti multimodalinį pervežimą. Žin. 2003, Nr. 89-4029, LRV nutarimas.
Dokumento, kuris gali būti naudojamas kaip multimodalus vežimo dokumentas, jungiantis pavojingų krovinių deklaraciją ir konteinerio sukrovimo sertifikatą, formos pavyzdys. Žin. 2004, Nr. 91-3349, sutartis.
Sujungimo vietos, įskaitant jūrų uostus, vidaus uostus ir intermodalius terminalus, yra būtinos siekiant sujungti skirtingas transporto rūšis į multimodalų tinklą. [...] Projektai turi prisidėti prie: eismo integravimo į transeuropinį transporto tinklą arba į multimodalaus transporto sistemą. [...] Projektas Nr. 8, įtrauktas į 1994 m. Eseno Europos Vadovų Tarybos sąrašą, turėtų tapti multimodalia Portugalijos/Ispanijos jungtimi su likusia Europos dalimi. Specialusis leidimas, 2004-12-30, Nr. 1, sprendimas 1346/2001.
Tarp bendro intereso projektų, išvardytų I ir II prieduose, su multimodaliu transportu ir naujais eismo valdymo būdais susijusiems projektams skiriamas specialus dėmesys, kad būtų užbaigtas tinklas. Specialusis leidimas, 2004-12-30, Nr. 1, sprendimas 1692/96/EB.
· I Kretos multimodalinis automobilių transporto koridorius, arba Via Baltica (Helsinkis-Talinas-Ryga-Kaunas-Varšuva),
· I A Kretos multimodalinis automobilių transporto koridorius, arba Via Hanseatica (Ryga-Karaliaučius-Gdanskas). Žin. 2002, Nr. 110-4852, LRS nutarimas.
Plėtojamas Klaipėdos uostas, didėja jo konkurencingumas tarp kitų rytinės Baltijos uostų, atsiranda didesnės galimybės naudoti ekologiškai švaresnį vandens transportą, plėtoti multimodalinį pervežimą. Žin. 2003, Nr. 89-4029, LRV nutarimas.
Dokumento, kuris gali būti naudojamas kaip multimodalus vežimo dokumentas, jungiantis pavojingų krovinių deklaraciją ir konteinerio sukrovimo sertifikatą, formos pavyzdys. Žin. 2004, Nr. 91-3349, sutartis.
Sujungimo vietos, įskaitant jūrų uostus, vidaus uostus ir intermodalius terminalus, yra būtinos siekiant sujungti skirtingas transporto rūšis į multimodalų tinklą. [...] Projektai turi prisidėti prie: eismo integravimo į transeuropinį transporto tinklą arba į multimodalaus transporto sistemą. [...] Projektas Nr. 8, įtrauktas į 1994 m. Eseno Europos Vadovų Tarybos sąrašą, turėtų tapti multimodalia Portugalijos/Ispanijos jungtimi su likusia Europos dalimi. Specialusis leidimas, 2004-12-30, Nr. 1, sprendimas 1346/2001.
Tarp bendro intereso projektų, išvardytų I ir II prieduose, su multimodaliu transportu ir naujais eismo valdymo būdais susijusiems projektams skiriamas specialus dėmesys, kad būtų užbaigtas tinklas. Specialusis leidimas, 2004-12-30, Nr. 1, sprendimas 1692/96/EB.