spoileris1 | gaubtas prie automobilio kėbulo, mažinantis oro pasipriešinimą ir gerinantis ratų sukibimą su kelio danga (Interleksis) |
Originalo forma | spoiler |
Atitikmenys | aptakas (KP leksika, skoliniai) |
Vartosenos pavyzdžiai
[...] lieti ratlankiai, sport. sėdynės, spoileriai. R 1994.
Žinovas atkreips dėmesį į plačius Avus ratus, nepaprastai subtilų spoilerį ir galingą priekinį radiatorių [ ]. T. Eggen Dizaineris", 2005.
Tu be didelio vargo jį nuplausi, pakeisi sėdynių apmušalus, galbūt papuoi keletu lipdukų ar nauju spoileriu , tačiau vargu ar tepsiesi rankas, suinojusi, jog variklis remontuotinas i pagrindų. C 2008.
Yra ne vienas zmogus smarkiai apsinuodyjes nuo epoksidiniu dervu, cia tas budavo dazniausiai kur kepa spoilerius tiuninginius masinoms. intern. kom. 2012.
Spoilerius (aptakus) krovininiams automobiliams gaminame nuo 1995 m. Gaminame spoilerius MAN, DAF, SCANIA, VOLVO, Mercedes-Benz, Renault, IVECO, ir kitų gamintojų vilkikams. intern. r. 2016.
Lygesnis dugnas, nuolaidus bagainės dangtis ir stogo liniją prailginantis spoileris, masyvūs ortakiai, i priekinio bamperio srautą paleidiantys pro ratų arkas, leido subalansuoti aerodinaminį pasiprieinimą iki 0,34 Cd koeficiento, kuris nesvetimas gerokai emesniems sedanams. intern. delfi.lt. 2016.
Žinovas atkreips dėmesį į plačius Avus ratus, nepaprastai subtilų spoilerį ir galingą priekinį radiatorių [ ]. T. Eggen Dizaineris", 2005.
Tu be didelio vargo jį nuplausi, pakeisi sėdynių apmušalus, galbūt papuoi keletu lipdukų ar nauju spoileriu , tačiau vargu ar tepsiesi rankas, suinojusi, jog variklis remontuotinas i pagrindų. C 2008.
Yra ne vienas zmogus smarkiai apsinuodyjes nuo epoksidiniu dervu, cia tas budavo dazniausiai kur kepa spoilerius tiuninginius masinoms. intern. kom. 2012.
Spoilerius (aptakus) krovininiams automobiliams gaminame nuo 1995 m. Gaminame spoilerius MAN, DAF, SCANIA, VOLVO, Mercedes-Benz, Renault, IVECO, ir kitų gamintojų vilkikams. intern. r. 2016.
Lygesnis dugnas, nuolaidus bagainės dangtis ir stogo liniją prailginantis spoileris, masyvūs ortakiai, i priekinio bamperio srautą paleidiantys pro ratų arkas, leido subalansuoti aerodinaminį pasiprieinimą iki 0,34 Cd koeficiento, kuris nesvetimas gerokai emesniems sedanams. intern. delfi.lt. 2016.